10 najpiękniejszych miejsc na Ziemi!

Hejka!
Na dziś przygotowałam dla was posta na temat miejsc, miast na Ziemi do których warto pojechać i zobaczyć wszystko co ciekawe. Na mojej liście jest 5 miejsc w których byłam oraz 5 miejsc do których marzę, żeby się wybrać. Zapraszam do posta!












Najpiękniejsze miejsca na świecie!
(według mnie)

1.Włochy - Rzym
 ♥♥♥Sliczne widoki, wiele zabytków, bardzo stare miasto, jedno z pierwszych na świecie!


















2.Chorwacja - Split
Rok temu spędziłam tam połowę moich wakacji i muszę przyznać, że było cudownie, piękne widoki magiczny klimat, po prostu bosko! Fajne w Chorwacji jest to,że są i góry i morze w jednym miejscu. Naprawdę warto się tam wybrać!

Znalezione obrazy dla zapytania chorwacja split

















3.Francja - Paryż
Miasto miłości, dla niektórych miasto świateł to właśnie jest Paryż, miasto słynące głównie z
wieży Eiffla, którą będąc w Paryżu trzeba zobaczyć i zrobić sobie pod nią zdjęcie. Warto jednak wspomnieć, że znajduje się tam również europejski Disneyland, więc jeśli tak jak ja jesteście wielkimi fanami Disneya to musicie się tam wybrać, ja byłam tam dwa lata temu i szczerze mówiąc to z chęcią wybrałabym się tam po raz kolejny.


4.Kanał Panamski
Kolejne marzenie! Kanał położony w Panamie, na Przesmyku Panamskim, łączący wody Oceanu Atlantyckiego z wodami Oceanu Spokojnego. Śliczne miejsce do robienia zdjęć!
















5.USA - Los Angeles

No o tym mieście chyba nie muszę wam zbyt wiele opowiadać. Chociaż prawda jest taka, że nie wiem co o nim napisać. Ok więc LA kojarzy mi się głównie z palmami, wspaniałym klimatem i mnóstwem wspaniałych i sławnych ludzi dookoła. Jeśli kiedykolwiek tam pojadę oczywiście was o tym poinformuję! ;)






















6.Polska - Zakopane
Zakopane to miejsce w którym jestem zdecydowanie najczęściej ze wszystkich większycj polskich miast! bo w zimę jest tam najwięcej śniegu, a znowu latem jest najcieplej. Mimo, że nie ma tam jakoś mega blisko (ok 5 godzin jazdy autem) to i tak uwielbiam tam wracać!




















7.Chiny, Szanghaj
Marzenie warte spełnienia♥


















8.USA - Malibu
"The sky is more blue in Maliibu" - tak kilka miesięcy temu śpiewała Miley Cyrus w swojej pierwszej piosence na najnowszej płycie "Younger now", a piosenka miała tytuł oczywiście "Malibu". 10 lat temu Miley grając w Hannie Montanie własnie tam mieszkała, a Hannah Monatana to mój ukochany serial, do którego uwielbiam wracać. Także tego miasta na mojej liście nie mogło zabraknąć. Piękne widoki, piękna pogoda, piękne plaże. Marzę o podróży w to miejsce, może kiedyś uda mi się je spełnić.



9.Hiszpania - Barcelona

♥♥♥
















10.Malediwy - Villingili
Malediwy to jedna z piękniejszych i niestety jedna z droższych wysp na  świecie. No niestety takie widoki i luksusy muszą trochę kosztować. Mimo to i tak bardzo polecam się tam wybrać. Ja byłam na Villingili kilka miesięcy temu w listopadzie, co prawda tylko a 5 dni, ale szczerze to były jedne najpiękniejszych dni w moim życiu. Polecam mega!


Komentarze