Bullet Journal - Luty 2018

Hejka!


Oto pierwszy post o tematyce Bullet Journal'a. Dzisiaj skupimy się na lutym.
Co prawda ten miesiąc dobiega już końca, ale dopiero teraz mam okazję to wam przedstawić.
Zapraszam do rozwinięcia posta♥














Więc pierwsza strona wygląda tak:
Przepraszam za to, że zdjęcia są obrócone. Następnym razem będzie już ok.  ;)


 Skupiłam się głownie na celach i planach na ten miesiąc. Po jednej stronie wypisałam wydarzenia, które dzieją się w tego miesiąca oraz zamieściłam tam kalendarz na luty. Po drugiej stronie znajdują się cele miesięczne, czyli rzeczy i aktywności, które chce powtórzyć kilka razy w tym miesiącu. Poniżej znajduje się moja lista rzeczy do zrobienia w lutym.



Kolejne strony są poświęcone na rozrywkę i czas wolny.



Znajduje się tu cytat na luty, zliczanie obejrzanych odcinków seriali, które w tym momencie oglądam, a na drugiej stronie moje top filtry na instagramie, ponieważ to moja ulubiona aplikacja.



Ostatnimi stronami w lutym są aktualizacje moich porannych i wieczornych rutyn, wygląda to tak:



W tym miesiącu akurat nie jest tego zbyt wiele, ale w marcu postaram się zaprojektować więcej stron byście mieli więcej inspiracji do tworzenia własnych dzienników. Jeśli coś zmienilibyście w tym poście to piszcie, ponieważ ja dopiero się uczę blogowania i nie do końca jeszcze wszystko ogarniam ;)

Jeśli dotarliście do końca tego posta to jest mi bardzo miło, do następnego!

Komentarze