Bullet Journal - Marzec 2018



Hejka!
Dzisiaj przygotowałam dla was aktualizacje mojego bullet journala na marzec. Zapraszam do treści posta♥







Wiec na pierwszych stronach jest to samo co w lutym ponieważ są to strony rozpoczęcia wszystkich miesięcy





Na kolejnych stronach jest aktualizacja wagi i wzrostu oraz wskaźnik bmi. Po drogiej stronie znajdują się moje nawyki których staram się pilnować robić codziennie, są to rzeczy związane z szkołą i rozwojem osobistym, a także tygodniowy plan treningów.
























Dalej są rzeczy przyjemniejsze, czyli wykreślenie odcinków seriali, tak aby się nie pogubić. Krok po kroku rozpisana pielęgnacja twarzy, która wykonuje rano i wieczorem. A także cytat marzec.





Na końcu znajdują  się  pomysły na posty, które mam zamiar wstawić w marcu. Po prawej stronie jest coś typu saving jar, ale nie mam niestety zbyt wielkich zdolności plastycznych, wiec zrobiłam to w formie takiego kolorowego kwiatka.




Tutaj jest coś co sumie nie ma większego sensu, ale bardzo się cieszę ze nadchodzi wiosna.




Na dziś to już wszystko do zobaczenia w następnym poście już w środę 14 marca o 18:30!

Komentarze