Bullet Journal - Kwiecień 2018

Hejka!
Dzisiaj mam dla was aktualizacje  mojego bujo na kwiecień. Zapraszam do treści posta.
















Na pierwszych stronach są ważne daty,  cele miesiąca oraz lista rzeczy do zrobienia w kwietniu, starałam się utrzymać wszystko w jednej kolorystyce.

W kolejnej części journala jest spis treningów na cały tydzień, nizej znajduje się cytat który ostatnio bardzo mi się spodobał, a po drugiej stronie są odcinki seriali które oglądam.

Dalej są różne ważne nawyki, ktorych musze się trzymać, waga i wzrost oraz lista pomysłów na posty w tym miesiącu.

Na następnych stronach sa podane moje social media na których możecie mnie znaleźć i pomysł który znalazłam na Pinterescie czyli "Things that make me happy"


Na końcu są moi ulubieni youtuberzy oraz lista filmow które chce obejrzeć w najblizszym czasie.

Komentarze